miercuri, 4 iunie 2008

Specimenul II

General: Un nou trend, de altfel destul de trist, este sa te dai mare-artist(na, ca am facut si rima ca sa fiu si eu trendy). Vezi o groaza de pustoaice si pustani care mai nou is mari fotografi sau nu stiu ce. Nu am nimic impotriva faptului de a te preocupa arta, dar NU TE LAUDA daca ce faci tu nu e nimic special. Specimenul II este specimenul artistului fudul.
Mediu:Pe uscat, in "pseudolumea" lui pe care el o considera unica(desi nu este)
Hrana:El spune ca se hraneste cu arta si ca orice lucru e muza lui. Pacat ca toti cei intra in aceasta categorie au aceleasi creatii.
Caracteristici:
+In general este bagacios, curios, ii place sa stie orice barfa despre altii.
+Fata inocenta, de copilas
+NU tace din gura, ci riposteaza cu niste argumente pe care el le crede valide, dar sunt penibile.
+Desigur se crede important ca doar lucrarile lui sunt extraordinare(in viziunea lui)
+Are impresia ca este original, dar de fapt este ridicol de comun.
+Are neaparat cont pe DeviantArt si da add la toata lumea cunoscuta ca sa aiba cat mai multe watch si fav-uri.
+Incearca sa faca poze artistice si nu ii ies. Dar el se da mare.

Trasatura speciala:
+Invidia e mare in ziua de astazi, deci si acesta are o caracteristica derivata din copy-paste. Doar ca acesta copiaza creatiile altora.

Cum poate fi recunoscut in mediu?
+Am observat in general ca specimenele de acest gen sunt saten deschis, blond, mai rar brunet inchis.
+Imbracamintea este ori comuna, ori hipioata
+Cateodata li se nazare sa fie goth
+Fata de copilas in general
+Au slane

Poza?
Nu, azi sunt fericita :D

5 comentarii:

Anonim spunea...

Subscriu. Miliarde de specimene care au descoperit aparatu de fotografiat pentru care plateste taticu rata la Altex in urmatorii 20 de ani. Trist bai. alte milioane de poze care umplu serverele hi5 cu gunoi...efectiv gunoi. macar de ar invata sa foloseasca Photoshopu' (adica mai mult decat un select, crop, sau dat cu pensula). o subcategorie aparte din specimenele de genu asta isi comenteaza singure pozele cu apelative gen "sexy" "love me" "hot". dezgustator peisaj

Onishka spunea...

nu nu nu!
Cum ai putut sa uiti?
O sa dea la UNATC cu pozele facute cu telefonul si editate in Picassa.
Am si eu un articol mai vechi despre asa ceva:P

herminedirt spunea...

idem, si eu scriam ceva de genul pe vechiul meu blog. good one ;)

Anonim spunea...

cat subiectivism... :)) asta nu numai la acest post!

Graethel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.