luni, 28 iulie 2008

Fuck The Volume - Stealth Society Party

Ok, poate sunteti sau nu curiosi cum a decurs toata petrecerea? Sincer, nu cred ca exista cuvinte sa imi exprime starea de beatitudine ce am avut-o. Sa vezi ca faci un lucru si ca iti iese si bine.... este extraordinar.
Incep prin a spune ca a venit extrem de multa lume. Lumea nu mai avea scaune si stateau ori pe lazi de bere, ori efectiv pe jos. Spatiul era totusi destul de mic, nu prea aveai cum sa dansezi, dar ne-am straduit. Multe personaje interesante totusi.
Am cunoscut-o astfel pe Xnihil, o persoana cu care vorbeam de ceva ani de zile. Si ma bucur nespus ca am reusit sa o intalnesc. E foarte simpatica :D
Au fost si doua mici incidente intre niste clienti dar totul s-a remediat (unii dintre ei au fost dati afara he he he).
Muzica a fost oarecum placuta. Nu ma prea incanta in mod deoswbit post-punk, insa nu ma plang. S-au bagat si industriale d-ale mele(lojic ca am pus si eu).
Peste o luna de zile va aparea si site-ul. Si vor fi si ceva evenimente mai mari. :D

Momentan cateva bucati de poaze:

(cazam persoane pe la mese aci)(marina is in parties :lol)
(malice is in parties)
(onishka is in uber parties)


More pictures here







Un comentariu:

Onishka spunea...

N-ai pus poza cu DJ GothAsFuck...which actually is in parties