marți, 12 august 2008

Ultimele zile...

Acest "post" se vrea putin mai melancolic, mai tragic fara a le discredita totusi pe celelalte piperate cu sarcasm
Incep prin a va spune ca joi in Bucuresti a fost deosebit de distractiv(normal, cand tipa vodka in vene). Si ma bucur nespus ca la personajele de pe acolo le-a placut playlist-ul meu. M-am zbantuit ca o nebuna pe acolo, uitand complet de accidentul meu de la picior(am vrut sa fiu Malice through the Looking Glass, dar nu prea mi-a reusit). Onishka fu geniala, a avut o afinitate pentru cirese in seara respectiva.
Toate bune si frumoase, in drum spre Galati ma trezesc ca sora mea ma va cara pe la munte la cabanuta noastra draga. Moarta de oboseala ma imbarchez si plec spre un aer mai curat (am parasit combinatul).
Si de aici vine partea melancolica(ma rog, peste cateva zile).
Duminica seara, stand pe o bancuta in fata focului. Ca sa fie si mai frumos, o canuta de vin bun de tara. Ca sa fie mai putin frumos, Metallica - Unforgiven I urmat apoi intr-un mod extraordinar de Mister Sampon(adica Sean Paul; eu si sora mea avem un sistem de valori diferit si nu aceleasi gusturi in materie de slagare).
Cum contemplam privind flacarile hipnotizante mi-am dat seama ca nu are sens (acum urmeaza partea in care va injur pe majoritatea dintre voi. cine se simte, foarte bine):
Sunteti subcapitalizati din punct de vedere cerebral, mintea voastra functioneaza la un voltaj extraordinar de redus. Imi pare rau, dar aveti o karma de exista sansa reala ca urmatorul corp fizic ce o sa va gazduiasca sufletul sa fie din genul nevertebratelor.
Mai pe scurt, Malice Bathory a depasit acea stare de letargie ce pusese stapanire pe ea de aproape o luna de zile.
Sare o scanteie si ma frige pe picior.
Sa continui cu insultele? Nu mai are sens. Poate ca sunt inferioara cronologic decat unii dintre voi, dar Mama Natura nu este intotdeauna dreapta, si la unii le da mai mult rationament.
Stand in padurea aia, lipsita de orice fel de tehnologie, supravietuind ursilor (la dracu, am vazut unul la 50 de m distanta de mine) si rapelor(pai logic, m-am aventurat si prin rape sa imi fac niscavaia leziuni superficiale), mi-am regasit identitatea malitioasa (si feminina) primordiala.
Continuand cu lectiile de purificare din partea Mamei Natura, pot spune ca mi-a prins extraordinar de bine aceasta pauza.
Ca incheiere, voi schimba oleaca o celebra fraza:

Malice Bathory is Dead
Long Live Malice Bathory!


P.S.: Mi-am exersat si veleitatile mele fotografice in acest timp, asa ca holbativa mai jos sau pe Deviant Art(unde am pus mai multe) A da, si primesc un Canon EOS. Rock




voce geniala

2 comentarii:

Anonim spunea...

StevenHate's not dead!

Anonim spunea...

Absolut superba a doua poza!

(and i agree legat de voce,si melodia e geniala)