vineri, 6 martie 2009

Misogina sau feminista?

Stateam eu si ma gandeam daca sunt misogina sau feminista? Da, stiu ca am vagin si ca astfel sunt considerata o femeie, dar va jur ca nu prea am de a face cu idiotenia lor. De ce? Pai hai ca va explic.
Sunt o misogina. Urasc majoritatea persoanelor de sex feminin si asta pentru simplul fapt ca sunt proaste. Majoritatea se gandesc la pantofi, cosmetice si alte cacaturi de muieri (SHOPPING!) si alte aberatii de acest gen. Eu zic ca ele nu prea au creier, sau au cat sa poate efectua anumite activitati. Ma mai enerveaza pizdele proaste care stau si suspina dupa gagii si se comporta copilareste de genul "Wow, s-a uitat la mine, vai ma place, oare cum sa reactionez". Iti zic eu ce sa faci:la cat de idioata esti, poti deja sa te dezbraci si sa iti bagi direct pula (a lui ... la propriu), ca altceva nu vrea de la tine.
Ma mai enerveaza femeile care le vezi pe la stirile de la ora 5 ca sunt batute de barbatii lor cretini care nu stiu decat de laba si de bautura. Foarte educativ. Ce mediu propice in a-ti creste plozii.

Lasand asta la o parte, sunt si feminista. Sustin femeile inteligente ce bat la cur barbatii. Consider ca femeile sunt mai presus decat barbati chit ca ei sunt foarte orgoliosi si sustin ca fara ei nu am fi existat. Pai stai ca va zic eu o chestie. Tu, barbate, pe unde in pula mea vii pe lume? Nu iesi dintr-o pizda? Iti garantez eu ca asta faci. Deci mai lasati-ma in pace cu mandria voastra ca nu sunteti mai presus.
Se spune despre femei ca este sexul slab, va arat eu voua sex slab cand o sa va apuce durerile de burta ca vi se scurg bucati de sange si de membrana din voi sau cand nasteti. Nu, nu e acelasi lucru cu cacarea.
Femeile au un potential urias, mai mare decat al barbati, dar din cauza faptului ca societatea este mana in mana cu biserica, logic ca noi am avut intotdeauna un renume prost. Femeia a fost considerata aproape de la inceput o proasta care trebuie sa gateasca si sa faca copii. Cica la altceva nu e buna. Majoritatea chiar sunt capabile doar de acest lucru, la fel cum majoritatea barbatilor nu sunt buni decat la baut si la carat caramizi (majoritatea sunt muncitori, altceva nu ii duce capul). Noi am fost intotdeauna asociate cu Diavolul din cauza povestii cu Adam si Eva. Pai in pula mea, daca e sa o luam asa, cica dupa ce a muscat din mar (care era rodie), am avut parte de cunoastere! Deci daca ar fi adevarata aceasta poveste, ziceti mersi lu' tanti Eva ca i-a dat lui nenea Adam sa haleasca din mar (rodie) si azi este societatea care e. Dar nu, voi nu va ganditi la asta. Apoi am fost asociate cu vrajitoarele si am fost arse pe capete in perioada inchizitei, din cauza barbatilor prosti care faceau parte din biserica.

Mi s-a acrit sa tot aud lucruri de genul "Lasa-ma sa te ajut, ca tu esti fata". Sa mori tu! Si daca sunt fata asta nu inseamna ca nu pot sa ridic sacosa aia de 5kg? Eu inteleg ca voi incercati sa fiti galanti, dar vedeti voi, este cu doua taisuri. Pe de o parte va oferiti ca sa fiti politicosi, pe de alta parte insinuati ca noi nu suntem capabile de asa ceva.
Nu, nu as vrea ca femeile sa stea si sa care ciment pentru constructii, suntem mai bune de atat. Avem noi acel je ne sais quoi ce ne face sa avem o intuitie mai buna decat a voastra. In multe culte pagane si in ocultism femeia este considerata mai presus decat barbatul din cauza faptului ca ea poate sa poarte in pantece un copil si ca are o putere spirituala mai mare din cauza menstruatiei. Din pacate nu sunt atat de multe femei de succes din cauza societatii pentru ca hai sa fim seriosi, inca am ramas cu mentalitatea ca femeia nu e buna la munca. Dar cele care au ajuns undeva, au grija sa bata la cur pe altii.

Deci pana la urma ajung la concluzia ca sunt in aceeasi masura si misogina si feminista. Insa cu diferite tipuri de femei.
Vreau sa prind macar ziua in care va fi egalitate intre femeie si barbat. La urma urmei, fiecare are atuurile si defectele lui si ne completam unul pe celalalt. Barbatul nu poate trai fara femeie, si viceversa(ma rog, cu o banca de sperma putem foarte bine sa traim, la urma urmei nu suntem atat de ahtiate dupa futai si noi avem cea mai mare contributie in facerea unui copil)

La revedere!

13 comentarii:

Dee spunea...

Cel mai adevarat post. De mult imi bateam si eu capul cu chestii de genul si ma bucur sa vad ca ai scris tu despre asta. Ma dispera faza asta cu barbatul mai presus si femeia mai prejos[ca e tarfa, infidela, proasta...].
Uneori insa nici nu ma consider femeie. Cred ca sunt o specie neidentificata. :))
Sustin si eu femeile inteligente care au ceva de spus si de facut . Si prefer si barbatii adevarati care vad mai mult decat gauri la o femeie.[mai sunt si din astia dar foarte putini].
Sincera sa fiu, imi repet replica "m-as muta pe luna cu tot ce am, sa traiesc de una singura si sa fiu fericita" :)).
Apropo, ai citit pe blogul www.piticigratis.com sectiunea "mic ghid de inteles femeile"?Mi se pare o porcarie. M-am enervat. Imi pare rau ca le fac reclama aici dar na...

Goatfish spunea...

"Inradacinarea si consicintele ei nefaste". Se vinde, deci e bun. Nu ne pasa de altceva. Cu asta suntem hraniti si hranim mai departe la randul nostru.

Anonim spunea...

Si eu traiesc datorita mamei mele si a unei banci de sperma, am 1.85m, am ochi albastrii si sunt blond.E cam nasol sa nu stii cine e tatal, si mai nasol ca niic nu poti sa iei legatura cu el.

Mugurel Tudor spunea...

Egalitate între bărbaţi şi femei va fi când ambele părţi vor depăsi faza cu cine e mai bun ca celălalt.

Părerea mea.

Thania Quinn spunea...

De acord cu Schwarzer Wolf.

Dar cred ca femeile sunt desconsiderate din cauza proastelor de care ai mentionat in prima parte. Cum pula mea sa scoata pe gura lor expresii precum: 'Vai! Mi-am rupt o unghie!'? Sau sa stea sa le bata un dobitoc? Si problema e ca din cauza celor ca ele, toate femeile sunt considerate la fel.

Anonim spunea...

malice. imi dai numaru' tau?asta, ca sa te anunt daca mai vin
si daca vin, sa te pot suna sa ma culegi de pe strada.sau nu stiu,cum vrei

Anonim spunea...

Pana acum ceva timp, femeile nu puteau sa traiasca (la fel de bine) fara barbati pt ca nu aveau pula..
Acum s'au inventat vibratoarele.
Lumea e a noastra! :)))

G.

TheOptimist spunea...

e tarziu sa vrem egalitate intre sexe,mass media nici de cum nu o sa sutina cauza asta,acolo e nevoie de marketing,de luis vuitton,de l'oreal,jimmy choo,test de fidelitate...femeile snoabe si barbatii "macho" sunt clientii primi si preferatii corporatiilor,schimbarile nu sunt bine vazute.

Xaphiris spunea...

In general concepte reusite dar in unele cazuri ati intrecut masura sau ati fost prea partiala, fapt care pune in pericol sensul discursului.

Akira spunea...

Pentru prima oara cand zic ca ai dreptate,pisi.Si recunosc,cu postu asta ai dreptate.
Cheers

MB spunea...

Ma bucur ca esti de acord.
Nah inca cineva care are aceeasi parere cu a mea.

Akira spunea...

Nu sunt absurda. Dar puteai sa nu sari in halu ala in sus la faza cu copiatu. W'va .
Stiu cand un om are dreptate .

Mihai spunea...

Hello Malice...se spune mixandra..la varianta feminina a misoginului, misogina nu exista in limba romana. Nu fac pe desteptul, nu te cunosc, dar ma gandesc ca daca tot scrii corect gramatical(f rar in ziua de azi), ar fi bine sa scrii si din punct de vedere lexical