joi, 19 martie 2009

N-am cuvinte de titlu

Nu am cuvinte de titlu! Duc lipsa de inspiratie in acest moment!
Am intrat in vizuina mea virtuala ca sa va zic ca sunt atat de populara incat phutobucket o zis ca am depasit traficul pe care il fac cu pozele uploadate(limita e de 25GB pe luna...va dati seama de cate ori a intrat lumea pe profilele mele? O.O). Asa ca am toate profilele futute nu stiu cat timp. Tre' sa gasesc alt cont de urcat poaze ca vad ca face faze.

Tin sa imi anunt fan clubul din Galati ca e o sansa sa imi fac aparenta la rockoteca cu muzica expirata si precipitata intr-un mod dezgustator de mietalcore. Va anunt de azi ca sa ma asteptati cu covor rosu si flori, eventual puteti sa va asezati de pe acum in pozitie iar eu doar o sa imi plasez fundul in fata voastra (dati pupic!). Imi este oarecum dor de fete sataniste imbracate in negru si de dat frenetic din cap.
Stiu ca nu ma vreti acolo, da' poate o sa vin ca sa fiu al naibii!

Am auzit un zvon cum ca ar veni Nine Inch Nail si The Prodigy in Romania anul acesta. Abia astept. Colac peste pupaza mai vin si Kraftwerk. Cand naiba sa ajung la toate concertele astea?

3 comentarii:

Unknown spunea...

Wai,iar ii rockoteca? Cand anume,sa ma prezint si eu :D

Anonim spunea...

poate flickr o fi mai bun ca photobucket

Anonim spunea...

incearca tinypic. ai unlimited bandwidth.