vineri, 3 iulie 2009

Majorat ... x 3?

Si a fost si ziua mea, si am trecut si prin multe peripetii pana sa fac 18 ani, si s-au intamplat multe.

Am mai explorat si eu Bucurestiul, luandu-l la picior de la mine din Drumul Taberei pana pe la Universitate in cautare de mancare si lucruri de pozat. Dar in special mancare (ca ma saturasem sa imi tot gatesc). M-am plimbat pe la Eroilor, am ajuns la Restaurantul Medieval, am vizitat si La Motoare, o terasa pe TNB care mie mi s-a parut plina de emo kids (asa era la ora 5 cand am ajuns acolo). Ne-am luat teapa la o terasa ca era berea 11 lei (da ba, preturi mari p'acilea). Am ajuns si prin Carturesti, loc de care m-am indragostit pentru ca e plin de carti si ceai. Ok, are si un beci cu vin :D
Au inceput sa imi placa foarte mult terasele ascunse prin tot felul de curti si gradini, am sters cu fundul toate bordurile de prin Cismigiu si mi-am facut ditamai vanataile incercand sa reinvat sa merg pe bicicleta (aveam platforme, ok?).
Am trecut vineri si prin Suburbia la prea cunoscuta rockoteca unde m-am amuzat oleaca de gagicile imbracate in niste blugi negrii si un tricou XXL cu o formatie cat mai agresiva posibila. Da, lumea se uita ciudat la mine ca eram intr-o camasa rosie, palarie si niste blugi gri. Sau poate se uitau ciudat din cauza platformelor. Dracu' stie. As mai fi ramas, dar deja eram uzi leoarca pentru ca ne prinsese o ploaie torentiala ce ne-a udat pana la chiloti.
Am facut o vizita si in barul Heaven & Hell, destul de dragut amenajat, foarte old school, mult lemn, multa lume care se uita ciudat. Si doar eram imbracata in negru (sa fi fost palaria de vina oare?).
M-am intalnit si cu domnisoara Astaroth Priestess si am vegetat intr-un parc cu ea vorbind despre diverse subiecte (da, ba, v-am barfit ca suntem rele, la dracu'), fiind fuarte ok.
Am castigat un bilet la Limp Bizkit (si da! am vrut sa ma duc), nu am ajuns din cauza ploii si desigur, nu am gasit pe nimeni online pana la ora 5 cu care sa merg(pana la ora aia puteam sa ma duc). Da, am gasit la ora 8 abia :> Ce roc!
Inainte de Limp Bizkit, am fost si eu la petrecerea de goti organizata de Lux Noctis. Desi la inceput mi s-a parut putin cam plictisitor (se pusese mai mult punk, new wave din ala care nu prea ma incanta), dupa ora 11 jumate, a venit DJ Onishka la pupitru si a spart tiparele cu un playlist extraordinar plin de piese faine, inclusiv industriale de dantuit.
Sa precizez ca au venit si niste manelisti care au incercat sa faca 'sto, dar au plecat apoi. Erau prea multi "satanisti".
Am dantuit pe acolo pana dimineata, la ora 6 jumate am ajuns si eu acasa, rupta de oboseala. Poaze vedeti mai jos.
Tuate ca tuate, am ajus la concluzia ca majoratul meu va fi sarbatorit de 3 ori. O data a fost exact pe 2 iulie, unde am vegetat in Control, m-am imbatat si am ajuns si in Fire pentru niste rocareala agresiva. Desigur, m-am intors in Control unde mi-au venit gagicile, aka Anca Miaul si Onishka cu care m-am distrat in ultimul hal (ele tocmai fusesera la The Killers. Trebuia si eu sa ajung).
Ne-am zbenguit pe acolo, s-a umplut clubul, s-au zbenguit si altii, m-am mai si certat, am mai si ras, am stropit-o pe Oana din greseala cu bere, am comunicat cu niste norvegieni,intr-un final a fost ghini.
A doua zi eu nu m-am trezit mahmura. Ceilalti cred ca da.
O alta recomandare (am fost ieri abia) ar mai fi terasa Niste domni si fii. Atmosfera foarte placuta, imi place la nebunie faptul ca este personalizat, destul de mic insa si are doar 2 mese puse afara pe post de terasa. M-au intrigat scaunele de pasager din bar, cu tot cu centura de siguranta. Oare acolo se fumeaza salvie?

Pana atunci, a doua aniversare a mea se face la Lux Noctis Party de sambata, in Corner Club. Iar a 3-a, in Galati. Voi reveni pe viitor insa cu mai multe lucruri. Sunt multe de zis si multe lucruri pe viitor.
Lasati copiii sa vina la mine. Acum pot si eu sa afirm ca sunt pedofila.



Dansand prin Control (Joy Division I think:D)


Happy people. Anca is so cute



I r not flying


Oana nu se uscase. Eu aveam o pata pe cur (cazut-am in Cismigiu)


Agresiva


Pe la intrarea restaurantului medieval.


Incercam sa ma camuflez printre emo kidzii de La Motoare



Lux Noctis Party



Lux Noctis Party - dansand frenetic


Lux Noctis Party - singurele momente in care am stat jos (adeca la inceput)

Uau, ce tate 8-|

6 comentarii:

Anonim spunea...

Wuv ya, sweety-tweety!

Astaroth Priestess spunea...

Bai! La multi ani sa'mi cada bocancu' :))
Esti oficial majora, acum cica ai voie sa bei legal desi tu cred ca te-ai nascut cu sticla in mana...Andrei(Emperor) m-a facut vrajitoare si iti ureaza sa fumezi spice(e urare de bine) iar eu iti urez sa fii fericita si sa te distrezi si sa nu mai acorzi importanta celorlalti...si la cat mai multa bere!
Imi pare sorry ca ti-am urat abia acum dar dupa cum stii, nu am cum sa intru pe net si credit pula...
Ai grija de tine...

Graethel spunea...

Ce faini sunt pantalonii vişinii!

Laura Quinn spunea...

La muuulti ani, draga! :*

Laura Quinn spunea...

La muuulti ani, draga! :*

toxxique spunea...

Waaaaa, I miss you sooo goddamn much!!! :( Dar ma bucur ca ti'e bine si ca te distrezi.
Cand vii p'aci?