duminică, 17 ianuarie 2010

Sfarcul, teh shiznit

Stand in pat infofolita pana peste poate de paturici si fulare ca m-o prins si pe mine raceala, m-am gandit la tatele mele. Apoi la tatele femeilor. Apoi la tatele femeilor in poze. Apoi la expunerea lor catre lume. Nu cred ca sunt singura care are aceasta problema, insa, de ce sfarcul este cel mai rusinos punct al sanilor?
De exemplu, cand cineva face o reclama la cluburi de tarfe aaa noapte, pun gagici cu tatele guale si niste stelute pe sfarcuri. Ce au sfarcurile atat de special? De ce nu cenzureaza tot sanul? Ce considera lumea atat de obscen la zgarciul ala de piele si de ce la barbati nu e cenzurat?
Ce are sfarcul femeii de e atat de secretos?

15 comentarii:

Anonim spunea...

nu te mai gandi la tatele tale si nu mai purta sutien. ai purta manusi daca nu ai avea maini?

MB spunea...

Era prea funny sa nu ii dau approve. Fuarte tare :)))
Macar n-am ce sa mi se flescaie la 50 de ani.

Dark Artist spunea...

eu nu am nimic impotriva. TOATE FEMEILE IN TZATZELE GOALEEE! :)))=))

x spunea...

Sfarcul tipelor este misterios pentru ca da lapte... cred?!

Da, este aberanta cenzura sfarcurilor femeilor, dar nu si a barbatilor... dar logica nu o inteleg.

Anonim spunea...

You've got a point,and I agree.

But then again,sunt multe lucruri fucked up in this world pentru care nu cred ca are cineva vreo explicatie :))

Fut-Frumos spunea...

Tatele ca tatele,dar bulanul?
Scrie te rog si o publicare pe blog despre bulane(masculine)

CornyjAdrem spunea...

Hmm stii, e o chestie ca barbatii ar face aproape orice sa vada tatele unei tipe, si poate de aici atata mister :-?? Si la barbati nu se face mare caz, ca nu alegem barbatii dupa tate mici sau mari :)) insa pe femei da.

Laura Quinn spunea...

I Never understood the barriers people invented and have put up between the genders. They make so much difference between men and women, when 'Its just a question of gender' :P deci te inteleg.

Lara D'art spunea...

paaaaai sfarcul femeilor e mai nu stiu:)) mie imi plac:))

Anorecsia spunea...

deci in numele tuturor femeilor cu tzatze mici: anonimule sugu cucu!! femeile cu tate mici sunt mai frumoase decat retardatele cu lasaturi care poarta push up ca sa le faca un cur in fata. da' chiar.. de ce ai vrea sa ai un cur in fata? nu iti ajunge unu in spate? sau vrei sa il compensezi?
hm.. anyway.. m-a amuzat tare commentu si nu puteam sa nu ma bag si eu in "zeama".
sfarcul probabil ca e considerat rusinos pt ca e mai mult decat o bucata de carne si pt ca.. sa fim seriosi.. e mai sexi sa vezi sfarcul unei femei decat o tzatza fara. nu?
malice.. merci ca ai dat accept la comm ala.. inca ma amuz

Anonim spunea...

@Anorecsia: sanii mici sunt una dar sanii inexistenti sunt alta. baieteii cu pasarica nu sunt chiar asa de interesanti.

MB spunea...

Stop picking on my boobs :| Nu sunt plata, am si eu 2 gorgoaze acolo :|

Anonim spunea...

Dear Anonim,
Baietii cu pasarica se numesc fetite sau transexuali (ceea ce pe tine te face gay indiferent de sex), femeile cu tate mici se numesc sexi (malice are si ea ceva pe acolo), iar oamenii fara identitate se numesc lasi.
Alea bune!

MB spunea...

Am si eu ceva pe acolo :)))
Asta a fost tare :P

eskarina spunea...

"n-am ce sa mi se flescaie la 50 de ani"
tareeeeee! sa vezi ce o sa te invidieze fimeile cu tate de laptareasa cand or ajunge la 50 de ani si nu o sa stie cum sa si le scoata din pantaloni.

e stupida cenzura tocmai a sfarcului, poate esplicatia e ca da lapte, cum a mai spus cineva.

un banc cu tate:

Se duce unul la magazinul de lenjerie intima:
_Vreau si eu un sutien pt nevasta-mea.
-Pai ce numar poarta?
-Nu stiu.
- Pai cum le are, ca niste mere?
-Nu.
- Ca niste pere?
- Nu.
- Ca niste pepeni?
- Nuuuu.
- Hm... ca niste oua?
- Daaa! Da' ochiuri!

A toast for pretty boobies, no matter the size. si unul pt baietii cu pasarica.

am ras cu lacrimi citind comentariile.