vineri, 12 august 2011

30 Day Song Challenge - Day 06


Day 06 - A Song That Reminds You Of Somewhere

Ha ha ha, asta e prea amuzant ca sa o scriu in engleza, are prea multe romanisme. Piesa asta imi aduce aminte de barul "La Flor" din Galati, de acu' 4 ani, unde mergeam cu unii dintre cei mai buni prieteni ai mei Bacovia si Dan. Eram sufletul petrecerii oriunde mergeam chiar daca nu aveam nici un ban inbuzunar (dar aveam foarte mult vin!). Eh, barul ala, era un bar de roacheri facut intr-o casa relativ mica cu o curte foarte mica, dar frumos de altfel. Am facut atatea pe acolo de nici nu pot sa le scriu pe toate deoarece nu imi ajunge spatiul. Ideea e ca ne-am luat interdictie in barul ala de mii de ori pe diverse motive, in general pentru ca nu puteam sa stam locului... Dar cand era piesa asta "la microfon", dansam cu totii pe mese, ne luam la batai, beam foarte mult, fugeam de politie, etc. Oriunde se punea piesa asta ne simteam atat de bine impreuna! Insa cel mai mult imi aduce aminte de acel bar, care acuma din pacate nu mai exista saracul si Dana (patroana) cred ca si-a facut multi peri albi in cap din cauza noastra (mai ales cand ii tot promiteam ca nu o sa se mai intample si o luam de la capat in seara aia).

Si da, era Suie Paparude in bar de roacheri :)












Un comentariu:

Unknown spunea...

we are ! we are ! youth of the nation ;);):D