miercuri, 5 octombrie 2011

Modelul meu in viata este ... sa fiu hater

Am scris acu' ceva timp un articol pe nume Trend. Se pare ca nu a fost indeajuns, si am scris-o prea la modul general. Nu imi vine sa cred cum am putut sa uit de specimenele aparte, putine, dar care se fac prezente, mai ales in "fata" mea pentru a ma pupa in cur. Acuma, trebuie sa incep cu o mica povestioara ce o sa aiba legatura cu specimenele de mai jos

Anunt de pe acum doza mare de sarcasm sa nu ma mai izbesc de imbecili care iau totul ad litteram. Prostilor!

2 iulie - s-au contopit divinitatile ca sa ies eu, zeita suprema, un spirit creativ si original pe cat se putea in acele vremuri. Eh, soarta a facut ca eu sa nu am cacat in cap si sa gandesc cum gandeau majoritatea asa ca am inceput sa ma exprim printr-un anumit stil, de la hairfalls din lana purtate prin centrul orasului (nu in casa cum se practica, ca sa poti sa iti faci o poza, sa o pui pe net si sa te dai cat de trv poti sa fii), pana la strampi rupti, bocanci, platforme, machiaj strident si alea alea. Bine, in capul meu credeam ca traiesc in Germania, sau orice alta tara din Europa in afara de Romania. Ma durea in cur. Comenta cineva, comentam si eu la el (pe strada, da). Incerca sa imi faca cineva ceva, daca nu se rezolva cu vorba, apelam la forta bocancilor pentru ca idiotilor nu le poti vorbi, trebuie sa apelezi la violenta (la dracu', cum naiba reuseste guvernul fara violenta?). Ajunsesem in asa hal incat cuvantul meu era lege asupra anumitor pizde si faceau exact ceea ce faceam si eu. Daca eu ma duceam sa ma cac, se duceau si ele. Daca eu spuneam ca imi place roz, le placea si lor (subit). Daca vedeau ca am facut o poza, faceau si ele una asemanatoare.
Eh, categoria aia, o data cu trecerea timpului, s-a schimbat. Unele sunt acum indiferente (ce bine imi pare), dar altele inca nu au trecut peste hormonul adolescentin si faptul ca nu le-am bagat in seama. Acuma sincer, cine in pula mea le-ar fi bagat in seama? Exact pizdulicile acelea sunt specimenele de astazi


Evil copycat sau ti-am dat multe commenturi, nu mi-ai raspuns deci acum te urasc

Da, doamnelor si domnilor, daca voi nu credeati ca anumite persoane pot sa gandeasca atat de defect, atat de anormal, etc, va asigur ca se poate. Pana la urma, orice este posibil, nu? Vorbesc despre pizdulicile (pentru ca se intampla numai la mefei asa ceva) care in timp ce isi cautau cea mai ascutita lama sa isi dea comanda de pe internet, au gasit pagina unei tipe, din tara (e foarte important lucrul asta) care putea sa fie ca pizdele alea de prin wallpaperele cu care aveau umplute calculatorul (ma refer la extravaganta). Eh, ideea este in felul urmator de ce trebuie sa fie din aceeasi tara (si implicit vorbesc de Romania, dar garantez ca se intampla cam pe oriunde). Faptul cand realizezi ca tu esti ratat si nu te poti exprima si vezi pe cineva care poate, in aceeasi tara, acelasi sistem, ti se urca la cap si se dezvolta un fel de adorare/ura pentru persoana respectiva. Logic ca o adori, ai vrea sa fi ca ea, sa faci nu stiu ce cacaturi sau nu stiu cum sa iesi pe strada. Dar in acelasi timp o urasti. De ce? Din cauza ca esti frustrata ca nu ai putut tu sa faci lucrul ala, ca ceva nu te lasa, ca esti prea proasta. Adica pana si subconstientul tau stie ca esti proasta, tu de ce dracului nu realizezi?
Nu vorbesc ca si cum eu as fi un model demn de urmat, am pacatele mele de altfel, ca orice persoana, insa am avut de a face cu multe persoane ce m-au considerat un model doar pentru ca am fost, sunt si voi fi diferita. Din pacate, nu au inteles esenta mesajului (si acela de a fi TU, nu altcineva sau ce te vrea societatea sa fi), si au incercat sa ma copieze in detaliu. Ok, a fost o perioada in care chiar ma enervam pe tema aceasta, insa am realizat ca nu are sens. Chiar ma gandeam sa dau la pace cu anumite persoane cu care m-am comportat chiar prea urat din cauza asta. Insa cu unele nu poti vorbi.
Copiatoarea ival va incerca sa te faca de cacat (pe tine, modelul ei). Nu va recunoaste niciodata ca ai fost si inca vei fi sursa ei de inspiratie, orgoliul este cu mult prea mare pentru asa ceva. Va continua sa te comenteze doar doar sa nu cumva sa mai realizeze ca ai fost un model pentru ea, si astfel isi impune singura o parere de cacat despre tine.
Ideea este ca 1. la mana sunteti al naibii de penibile, iar 2... voi nu aveti intr-adevar ce sa faceti decat sa va holbati toata ziua pe internet. Mai iesiti si voi din casa... Problema e ca ele sunt atat de proaste incat nu realizeaza ca mesajele inbox, comentariile etc nu se sterg singure si daca acum un an te pupau in cur cu "vai ce frumoasa esti", iar acum zic despre tine ca esti "penala", nu o sa faca decat sa demonstreze ca sunt mai mult decat ratate. Niste viermi.


Nu mare mi-a fost surprinderea, dupa ce am ajuns un fel de "cineva" (habar nu am, nu incerc sa ma laud, dar de multe ori mi s-a intamplat sa mi se zica "Tu esti Malice! Ce bine imi pare" iar eu sa ma simt de parca as intra in pamant). Nu m-am considerat NICIODATA importanta, nu am zis niciodata ca sunt Regina Goth a Romaniei (si daca am zis-o, cu siguranta a fost la misto). Eu nu m-am facut (pentru ca nici nu am cum) importanta. Eu am fost eu si punct. Revenind la oile noastre, nu de multe ori am observat ca daca esti cunoscut, ai hateri. Ba, dar stii din ce cauza? Ca esti cunoscut. Ca stii lume. Ca te stie lumea. Altfel nu imi pot explica hate mail-urile pe care le primesc pentru ca de cunoscut, nici macar nu m-au cunoscut vreodata. Si sincer, din toate persoanele pe care le cunosc personal (si stiu multe), daca NU MA SUPORTA (nu ca ma urasc, e total diferit) cateva. Am vorbit si eu de naspa persoane. Dar DUPA ce le-am cunoscut. Puteti sa va uitat prin toate posturile vechi de pe blog, de pe vremea cand comentam de oricine, si va garantez ca am avut cu fiecare cel putin o conversatie si pe toate le-am cunoscut fata in fata in afara de Noree.

Dar, din pacate, asa functioneaza mintea frustratului integrat perfect in societate. Si din pacate lucrul asta merge numai pe internet. Ce pot sa zic, cyberbullying-ul nu este atat de dezvoltat la noi cum este in S.U.A. (aia chiar au o problema mare, dar de altfel, ei au probleme mari). Cand te intalnesti cu persoanele respective fata in fata nu au tupeu sa iti zica nimic, de fiecare data eu ajungand sa le abordez si sa le intreb de sanatate intr-un mod destul de sarcastic. Ca apoi sa se fastaceasca in privinta raspunsul si sa o dea la intors ca stii, ca ma refeream doar la o anumita chestie, ca nu am nimic cu tine, etc. Asa ca degeaba va tot umflati in pene cu 10192010 de injuraturi, ca pana la urma, tot niste obosite ratate cu pretentii de coaie mari va dati. La urma urmei, majoritatea dintre voi aveti o problema cu barbatii ca sunt misoginii, apoi va dati mari feministe si apoi spuneti din nou ca aveti coaie. Stati dracului cu vaginul ala intre picioare, coaele sunt mult mai sensibile, a vagina can take a pounding ha ha ha.

Din pacate, nu o sa mai vedeti multe articole in acest gen, nu fac decat sa dau satisfactie anumitor bipede fara viata personala, dar sa tineti si voi minte cat de draguta sunt incat sa va ofer acest lucru. Pe mine nu ma intereseaza, dar este pe de alta parte de inteles ca ma mai enervez si eu ca tot omul cand vad nu stiu ce intepaturi la adresa mea, asta in timp ce imi dati like-uri pe fb (ptr ca ma aveti la friends), iar pe nu stiu ce site-uri comentati la adresa mea.

Nu o sa ajungeti niciodata la nivelul meu cu acest gen de comportament si cateodata chiar nu inteleg cum pot unii sa comenteze la adresa mea dupa ce am realizat atat de multe lucruri in cei 20 de ani pe care ii am. Unii pot sa nu le considere importante, dar nu e ca si cum toata viata mi-am pierdut-o stalk-uind si trimitand hate mail-uri.

Imi pare rau ca pentu voi sunt o tarfa desi nu am nici o poza in tatele/curul gol sau tot felul de ipostaze in acel gen. De asemenea, imi pare rau ca ma incadrati la "goth" dupa cum ma imbrac (desi nu mi se pare deloc), cand de fapt, toata viata mea am ascultat de la punk la grindcore. Si imi pare rau daca m-ati considerat wannabe acum 3-4 ani in perioada in care m-ati pupat in cur.

Cacat, de ce trebuie sa va dau explicatii?

P.S. Mai lasati-ma cu anonimurile voastre. Sau cu nu stiu ce porecle mai trimiteti. Nu va stiu dupa porecle si nici google din pacate. Daca vreti sa ma injurati, baga acolo intr-adevar cine esti daca nu te deranjeaza. Ma faceti sa ma simt de parca as lucra la SRI.


Imi cer scuze pentru injuraturile de rigoare. Nici cel mai fin sarcasm nu poate inlocui o pula bine plasata.


Niciun comentariu: