miercuri, 4 ianuarie 2012

2012

Vine apocalipsa sau nu, un lucru il stiu sigur. 3 zile incontinuu nu am mai stiut ce se intampla in viata mea, asa ca mi-au spus altii. Ce sa faci, sarbatorile presupun si o cantitate putin mai mare de alcool decat in mod obsinuit. Ca m-am luat la bataie, ca vroiam sa ma pis pe garda si masina lor era langa mine, ca m-am distrat de nu am mai putut si am asistat la fel de fel de scene dubioase, ca mi-am facut noi prieteni si am redescoperit legaturi mai vechi...astea sunt alte povesti. Am intrat in 2012 fiind o leguma, nu ma mai puteam ridica din pat. Varsta isi spune cuvantul sau chiar am facut anumite excese.

Nu am rezolutii pentru nou an. Decat 1280 x 1024. Dar totusi parca ar fi frumos sa mai scriu si eu pe aicisea, ca s-a cam pus praful. Ce pot sa spun, in ultimul timp sunt destul de ocupata. Asa ca hai sa le luam pe rand

Tanz Die Revolution - Toate petrecerile au fost un mare succes si deja lumea a inceput sa stie de acest nume. Publicitatea destul de sporadica insa (adica nu ceea ce planuiesm de fapt) a fost mai mult decat surprinzatoare, persoanele ce vin sunt din ce in ce mai multe. Pentru urmatorul an am diverse proiecte ce vor intra in cadrul Tanz Die Revolution, dar din pacate nu vor implica organizari de concerte. Vom avea timp destul in viitorul indepartat incat sa ne gandim si la acest lucru

Despre acest sarac blog nu am ce sa zic mai nimic. Aceleasi keyworduri, aceleasi persoane, macar am scapat de anonimi frustrati insa din pacate sunt pe alte site-uri. Cum ar fi pizda aia nenoricita care se da drept mine pe un chat penal de pe Apropo. Dupa ce agata un barbat de pe acolo si le spune ca ba, o cheama Luminita si e studenta la medicina (cam asa le-a zis la majoritatea) si ca s-a futut cu 3 tipi deodata si incepe cu unii sa faca sex talk, le da id-ul meu de messenger si le zice ca e id-ul ei. Acuma, inteleg ca e frustrata, dar nu vad rostul. E de lesne inteles ca ei o sa imi dea add, le explic cum sta situatia si .. atat. Ba mai mult, poate ar trebui sa ii multumesc acelei persoane, deoarece cateva din persoanele carora le-a dat id-ul mi-au dat comenzi de stickere si de tricouri. Ceea ce inseamna bani pentru mine. Deci, iti multumesc, esti o draguta :)

Apropo, da, realizez la comanda tricouri si stickere. Detalii aici www.customstickers.ro.

Si cu munca am dus-o destul de bine. Au inceput sa se umple buzunarele si sa mi le golesc pe tot felul de tampenii. Pizda esti, pizda ramai, tot tre' sa dai banii pe niste cacaturi.

Totusi, statisticile stau cam asa pe anul trecut (sau jumatati de ani, depinde cand au fost facute blogurile):


644 Visits
521 Unique Visitors
Top 5 Countries: Romania, USA, India, Russia, Canada

6.152 Visits
3.172 Unique Visitors
Top 5 Countries: Romania, USA, UK, Russia, Germany

2.230 Visits
1.845 Unique Visitors
Top 5 Countries: Romania, USA, Germany, UK, Russia


Stiu ca nu sunt ce detalii, dar le-am scris pentru mine, ca sa ma laud la anul cu cat de mult au crescut.
Si da, promit ca o sa scriu mai multe, dar asta inseamna sa stau inchisa in casa destul de mult timp si eu nu pot sa stau prea mult timp in situatia asta. Urla hormonul in mine sa ies sau sa lenevesc in fata unui documentar sau serial.
Vroiam sa completez un mini-chestionar din ala cretin de il faci cand nu mai poti de plictiseala insa m-am razgandit. Tot din plictiseala!

Un la multi ani pentru toti haterii!




Niciun comentariu: