duminică, 2 decembrie 2012

Duminica

Te trezesti de dimineata cu un gust imputit de tigari in gura. Cauti niste apa rasuflata, dintr-o sticla cu eticheta dezlipita si iti dai pe gat saliva imputita. Apa statuta iti clateste dintii si iti amplifica mirosul stricat dintre buze. Este duminica, nu se mai misca nimic si nimeni. Fiecare isi aduce aminte lucrurile petrecute cu o seara inainte si incearca sa isi lipeasca franturile. Toata lumea radea, era vesela, sub aburii alcoolului, al tutunului si al drogurilor. Te trezesti in pat si vezi lumina rece care iti intra pe geam. Totul este posomorat si gri, parca mai sta un pic si o sa ploua. Si te intorci la treburile tale

Eu... m-am trezit. Insa vad in fiecare zi acel peisaj dezolant si putred. Nu am nimic ce sa imi amintesc... poate doar zambetul tau schitat fugitiv. Si te astept, ti-am incalzit patul. Nu e asa ca cel in care ai stat pana acum era mai rece?

Niciun comentariu: