miercuri, 9 iulie 2008

Bilant

Nu am putut sa astept pana pe data de 19 iulie(oricum nu voi fi in oras) asa ca trebuie sa va dau bilantul de pe 19 mai pana acum.

+Orase campioane la vizitarea blogului meu secret (in afara de Galati): Bucuresti, Sighisoara si Focsani;
+Ce mai multi vizitatori i-am avut pe 14 Iunie(206 vizitatori);
+Cele mai multe afisari de pagina le-am avut pe 29 Iunie (331);
+Am 2 vizitatori ce folosesc Windows '98;
+Si vreo 12 care au rezolutia de 800x600;
+Majoritatea au internet de la rds si aitel....interesant este acest furnizor de net: sc manea internet srl. Am cazut pe jos de ras cand am citit
+Si ce au cautat persoanele pe google ca sa ajunga pe blogul meu:

Hair falls; era de inteles. Apropo, inca le mai vand
magus on hi5 malice bathory; ok, incepe sa devina ciudat
dresuri rupte; tare frate
hell energizant magazin; wtf?
cum se sterge un cont de hi5; ha ha ha
dresuri hi5;
forum poze tipe goth romania;
fusta goth; HA HA HA
nu ma face un com pe hi5 de aceea nici nu accept comentarii; m-a dat pe spate

Acestea erau cele mai interesante. Restul se rezuma la combinatii de "malice bathory blog"

+Cel mai cautat label pe blogul meu este: piti goth


Pa pa si ne vedem la Artmania

5 comentarii:

Dee spunea...

Super tari chestiile ce le cauta lumea :))
Dar tot nu imi dau seama cum sa fac asa sa aflu :-?

Cristina Sîmbeteanu spunea...

manea internet...asta cred ca e providerul meu...

Dee spunea...

Tre sa te anunt ca unii intra la tine pe blog si prin intermediul blogului meu :))
Tocma am vazut la me la keywords 'malice bathory blog', intrati la mine :))

the elder spunea...

cum dai sa afli ce keyworduri baga astia sa-ti caute profilul? asta pana nu descopar eu singura =]
oricum tari fazele. :))

Cristina Sîmbeteanu spunea...

azi, cineva a ajuns pe blogul meu cautand "malice bathory" :))