marți, 8 iulie 2008

My Work

Simt nevoia sa strig in gura mare ca sunt fericita. De ce? Unul din visele mele s-a implinit. Este ceva mai frumos cand artistul tau preferat iti spune ca ii place arta pe care o faci la nebunie? Si ca poate va fi posibila o colaborare?
In alta ordine de idei, si mai fericita sunt din cauza ca am mai obtinut si niste sedinte foto in Bucuresti.
Ma voi apuca sa iau si cursuri de fotografie (aparat cu pelicula, nu digital).
De asemenea ma duc si la Artmania(hai repede acolo cine nu ma suporta sa vedem cat tupeu aveti fata in fata), stau cele 2 zile de festival.

Un comentariu:

SilentDance spunea...

lasa ca o sa vezi tu la artmania ce o sa te bat eu pe tine bicaz ai heit iu ca iesti ival si spui ca ieu sunt copichet si ca imi fac punctulete si imi rup dresurile mele got ..
Sper sa ajung si eu la artmania sa ne vedem >:D<