marți, 24 martie 2009

Bilant

Ete chestii funny:

1.845 de vizite in perioada 24 februarie - 24 martie.

(worthy)Keywords(to show):

"ce farmece se fac in martie?" - Da' unde te crezi aci, la mama Omida? Ti se para ca am fata de vrajitoare sau de tiganca din aia borata ce fraiereste lumea?
"ce poti scrie unei pers de 1 martie?" - N-am cuvinte
"cheakre" - ahaahhaah CHAKRE IN PULA MEA
"cum iti dai seama ca nu esti virgina?" - Fute-te si ai sa vezi.
"cuvinte haioase" - Am zis ca n-am cuvinte.
"dragobete idiot blog" - Ori "Dragobetele" e idiot, ori blogul meu e idiot. Daca e a doua varianta, inseamna ca tu esti idiot.
"fata goth domeniu" - uat?
"foto cu cele mai frumoase pizde" - Eu nu bag poze pe blog. Decat rar
"istoricul cifrei 666" - 666 e o cifra? e un NUMAR!
"metalistul malice" - I am a guy now.
"pastile d.h.c." - Cumva e blog de drogati?
"pizda" - Pizda
"pot sa fiu eu martisorul tau?" - Nu tarane. Dar pot sa te calc in picioare daca vrei.
"pula cu snur de martisor" - ahahahaah
"sindromul bathory" - Am devenit o boala.

Niciun comentariu: