marți, 20 septembrie 2011

Septembrie

Eh, veni si timpul sa scriu si eu un articol ceva mai coerent decat 2 cuvinte si un videoclip. Desi recunosc, acel "mini" joculet, interviu sau orice altceva este addictive si frustrant in acelasi timp deoarece incerc sa ma limitez la o piesa de postare. In conditiile in care eu as pune minim 5.
Vine toamna, se simte faptul ca nu mai sunt acele calduri insuportabile, se intuneca mai repede si incepe sa miroasa a ploaie. Ma bucur insa ca am reusit sa prind ultimele zile de vara in Galati, alaturi de prietenii mei si desigur, alaturi de "peripetiile" noastre. Am avut un talent de a "atrage" garda de cel putin 9-10 ori intr-o saptamana si sa sparg mai mult de 5-6 milioane intr-un oras in care berea la 2 litri e 3 lei si in bar costa tot cam atat. Dar nu regret faptul ca am reusit sa fac si eu cinste, pentru ca si ei mi-au facut la randul lor atata timp. Si desi incepusem sa ma plictisesc dupa 3 zile de stat acolo, anumite persoane au avut grija sa ma faca sa ma simt bine, sa ne distram si sa am ce sa imi aduc aminte din acele zile. Sper ca totusi pana la iarna sa reusesc sa mai trec, in Bucuresti lucrurile se misca prea haotic pentru mine. Galati-ul e chill, e linistitor si am sentimentul acela de siguranta. Doar acolo am stat 18 ani si acolo mi-s prietenii.
Aici ma chinui cu un rahat de internet de la futafone aaa Vodafone care merge cu cel mult 17-18k (este ma!) pentru ca se tot razboiesc firmele de internet pe blocul meu/zona mea. Mai groaznic e faptul ca nici macar acest lucru nu ma mobilizeaza sa ma misc pana la ilinca (iLink) sa le spun ca vreau si eu sa le fiu client.
Am realizat insa ca oamenii in general sunt dependenti de internet. Cel putin eu. Si nu ma refer la site-urile de socializare, te dezveti de ele si poti trai fara ele. Insa cum job-ul meu se bazeaza pe internet, networking, etc, imi este oarecum greu sa imi gasesc proiecte fara ajutorul acestuia. De altfel nu ma plang, am si eu mai mult timp pentru mine si sa gatesc mai multe bunataturi (pentru ca in esenta mea, imi place la nebunie sa gatesc, de la mancaruri complicate la prajituri fastuoase). Am vazut mai multe filme si seriale decat am vazut in viata mea in tot acest timp (nu sunt deloc o cinefila, prefer cartile). Insa cu siguranta universul a conspirat impotriva mea. Dupa niste modeste upgrade-uri ale PC-ului meu + o tableta grafica Wacom, era necesar sa nu am la ce sa le folosesc neavand internet.
In schimb am mai mult timp sa ies din casa. Fara internet si fara job am ocazia sa socializez cam cat vreau, de fapt, pana cand mi se termina banii sau pana cand gasesc un joc care sa ma captiveze atat de mult incat sa nu ies cu zilele din casa (si mi s-a intamplat asta de multe ori).
Pe langa aceste lucruri, se lucreaza din greu la www.tanzdierevolution.com. Si de asemenea o sa imi cumpar si eu domeniu pentru a-mi face un portofoliu in adevaratul sens al cuvantului (nu facebook, deviantart sau altceva). Ideile sunt, mai greu sa le pun in practica cu problema de mai sus.
Va anunt insa de pe acum ca pe 15 octombrie va avea loc aniversarea de un an Tanz Die Revolution. Am reusit sa o scoatem la capat si suntem practic singura comunitate electro-industrial din Romania ce e in continua crestere si a avut petreceri constante timp de un an de zile la care vin din ce in ce mai multi oameni. Si am zis electro-industrial, nu gothic. De gothic se ocupa prietenii nostrii de la Lux Noctis. Nu pot decat sa ma bucur de acest lucru si o sa urmeze si mai multe suprize pe viitor!
De asemenea, o sa postez maine - poimaine ceva lucruri de pizde care vreau sa le vand. Stau prin casa degeaba fara sa le foloseasca nimeni si prefer sa le aiba altcineva decat sa le distruga pisica.



Niciun comentariu: